به گزارش تحلیل بازار و به نقل از imdbgram، شاسی‌بلند مرسدس بنز جی کلاس 2023 به اندازه هامفری بوگارت با شهرت والایی معروف است. این خودرو اصولی خود را در نظم و نقشه‌های نظامی دارد، اما طراحی افسانه‌ای آن با اعضای برگزیده هالیوود همخوانی دارد. این شاسی‌بلند همچنان که راحتی خود را در مسیرهای طبیعت از خود نشان می‌دهد، در خیابان نیز همچنان شکوه و جلال خود را اعلام می‌کند.
بنز G کلاس دارای فضایی برای پنج مسافر و فضای سر بسیار است. هرچند که فضای پا به مقدار خصوصی‌نه‌اداری خصوصاً در مقایسه با دیگر اس‌یوی‌های لوکس اندکی کمتر است، اما صندلی‌ها بزرگ و با پوشش چرمی مرفه به اندازه‌ی کافی وجود دارند و به‌صورت گسترده‌ای در انواع ترکیبات رنگی شگفت‌انگیز ارائه می‌شوند. G-Class همچنین از نمایشگرهای دیجیتال پیشروی مرسدس بنز و ویژگی‌های تکنولوژیکی آن بهره می‌برد و همچنین فضای کافی برای بارگذاری لوازم کمپینگ یا کیسه‌های خرید فراهم می‌آورد.

بررسی فنی بنز

در مورد تجربه‌ی رانندگی Mercedes Benz G Class، اصلی‌ترین نقطه قوت موتور V8 دو توربوی استاندارد است. این موتور دارای قدرت 416 اسب‌بخار و 450 پوند-فوت گشتاور است و با یک گیربکس اتوماتیک نه سرعته و چهار چرخ محرک کامل همراه می‌شود. این اعداد خوبی هستند، اگرچه شتاب‌دهی بد نیست، اما هیجان‌انگیز هم نیست. این خودرو حس کاملاً مناسبی از جنبه‌های لوکس اس‌یو‌وی دارد. این طور می‌آیند که اگرچه ام‌جی (AMG) به‌نظر دیوانه‌وار می‌آید، اما اگر می‌خواهید چیزی داشته باشید که در خط مستقیم تلاش بیشتری کند، ام‌جی حداقل در خط مستقیم یک انتخاب قوی است. اگر قصد دارید از G برای خارج‌رودی استفاده کنید، مدل 550 از لوله‌های کناری AMG و لاستیک‌های کم‌پروفایلی آنها بهره نمی‌برد که توانایی‌های هیولایی را که همه‌ی G ها از گیربکس کم‌دوری خود، و قفل‌شونده‌های دیفرانسیل‌های جلو، مرکزی و عقب برخوردارند، معدوم می‌کنند.

هر چند که رفتار خودرو در مقایسه با نسل قبل به شدت بهبود یافته است، اما هنوز هم با استانداردهای مدرن انطباقی ندارد. فرمان خودرو بسیار سنگین است که با توجه به وزن سنگین این ماشین مناسب است، اما این بدان معناست که رانندگی در شهر برای شما نیاز به تلاش بیشتری دارد تا این‌که به آن عادت داشته باشید. بعد از چندین بار نبرد در پارکینگ، ممکن است این موضوع خسته‌کننده شود. با این وجود ممکن است تا حدودی تمرین عضلات جدیدی داشت.

تغییرات مدل 2023

با خشنودی، کابین بنز جی کلاس 2023 بسیار متفاوت از مدل‌های گذشته است. این در بسته‌بندی‌ها به وضوح ظاهرتر است. در مقایسه با نسل قبلی، فضای بیشتری برای پاهای شما وجود دارد

داخلی خودرو مصنوعات بسیار با کیفیتی را در هر گوشه‌ای به نمایش می‌گذارد. همه‌چیز از چرم تا لبه‌های چوب واقعی است، حتی در دستگیره‌ی امضایی داشبورد، طراحی هنوز هم مدرن است با دو صفحه‌نمایش بزرگ برای ابزارها و سیستم رسانه‌ی اطلاعاتی و بدون شک، انواع و اقسام امکانات راحتی مانند صندلی‌های ماساژور نیز ارائه شده است.

هنوز از سیستم رسانه‌ی اطلاعاتی و کنترل‌گری استفاده می‌کند که یک نسل قدیمی‌تر است، یک سیستم که عمدتاً توسط یک دسته کنترل در کنسول مرکزی کنترل می‌شود و تصاویر رسانه‌ی اطلاعاتی حداقل یک نسل قدیمی‌تر هستند. این چیز بدی نیست، اما نسبت به مدل‌های جدید تا حدی کند است و با منوهای لایه‌های زیاد، ممکن است زمانی برای مرور با دسته کنترل طول بکشد. از جمله نکات مثبت، مرسدس هنوز دکمه‌های فیزیکی کاربردی برای کنترل اقلام آب و هوا و سیستم صوتی جایگزین نکرده است. حتی بیشتر قدردانی می‌شود که فرمان قدیمی با کنترل‌های فیزیکی همچنان باقی است و نه فرمان جدید با دکمه‌های لمسی، گاهی اوقات ماندن پشت زمان ممکن است بهتر باشد.

مصرف سوخت بنز جی کلاس 2023

مرسدس بنز G 550 مدل سال 2023 مورد ارزیابی سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفته و بر اساس آن، مصرف سوخت این خودرو در شهر 13 مایل بر گالن (mpg) و در بزرگراه 16 mpg می‌باشد. اما مدل G 63 هنوز ارزیابی نشده است. در سال 2022، مصرف سوخت این مدل برابر با 13 mpg در شهر و 16 mpg در بزرگراه بوده است.

از نظر کارایی سوختی، مدل G 550 پس از دیگر اس‌یوی‌های هم‌رده‌اش عقب می‌افتد. لند روور دیفندر (16 mpg ترکیبی) و لند روور رنج روور بیشترین رتبه EPA را با 18 mpg ترکیبی دارند. مدل G 63 حتی بیشتر از این مصرف سوخت نیاز دارد. این مدل مصرف سوخت مشابهی با ماشین‌های دیگری مانند لامبورگینی اوروس و جیپ گرند چروکی ترک‌هاوک دارد.

 

اطلاعات بیشتر

در جاده‌ها هیچ خودروی دیگری وجود ندارد که به مرسدس بنز جی کلاس 2023 نزدیک باشد. G واگن اصلی یک نماد بود، یک خودروی نظامی با داخلی خودروی کلاس اس (S-Class)، نسخه‌ی نسل دوم بازطراحی شده از این شاسی‌بلند در سال 2019 وارد بازار شد، تمامی ظاهر، شکوه و توانایی اصلی را حفظ کرد، اما با داشتن یک داخلی به‌نحو بهتر و فناوری و کمک‌های رانندگی بیشتر، با این‌حال از نظر راحتی و عملکرد، بسیار از بهترین و لوکس‌ترین شاسی‌بلندها در جاده فاصله دارد.

در بسیاری از جوانب، G کلاس در کلاس خود تنها رقابت می‌کند. از نظر مفهومی، رقیب مستقیم آن ممکن است یک لندروور دفندر 110 کاملاً اسپرت با موتور V8 باشد. ریوین R1S یک جایگزین الکتریکی است و اس‌یو‌وی برقی GMC Hummer EV که به زودی عرضه خواهد شد، ممکن است به یک حریف قدرتمند تبدیل شود. اما نگران خودروهای الکتریکی جدید نباشید. مرسدس پاسخ به هامر و ریوین را دارد، و آن نیز به شکل EQG در یک یا دو سال آینده معرفی خواهد شد.

بررسی داخلی خودرو

داخلی این خودرو چگونه است؟ شکل مکعبی بنز جی کلاس باعث محدودیت‌های ارگونومیکی جدی می‌شود. صندلی‌ها بسیار بلند هستند و در حالی که کمی قابلیت تنظیم دارند، تنها موقعیت نشستنی که واقعاً کار می‌کند، نشستن بلند و مربعانه است. در حالی که ارتفاع سقف عالی است، باز شدن های درهای کوتاه‌تر و بالا بردن بلند صندلی‌ها به این معناست که مسافران باید هنگام عبور از پله‌های بلند، سر خود را خم کنند. ریل پله‌ها برای استفاده کردن نیز خیلی بلند است. در حالی که فضای بخش عقب به اندازه‌ی کافی معقول است، محدودیت حرکت درهای عقب به مسافران بیشتری مشکل ایجاد می‌کند و بیرون و داخل شدن از خودرو بسیار دشوارتر از آنچه باید باشد.

شما دید منحصر‌به‌فردی از جاده‌های راه‌رو به‌دست می‌آورید، اما ستون‌های نمای جلوی پنجره‌ها بسیار ضخیم و عمودی هستند. دید پشتی نیز به‌علت لاستیک ذخیره‌شده در عقب، جزئی مسدود شده است و آینه‌های کوچک کناری نیز به شما دید کمتری از اطراف خود نشان نمی‌دهند.

بسته Night Package

بسته شب Night Package را اضافه کنید تا ظاهری حتی جسورانه‌تر به خودرو خود ببخشید. این بسته ظاهری جذاب ایجاد می‌کند. بسته شب شامل موارد زیر است:

  1. سیگنال‌ها، چراغ‌های عقب و چراغ‌های جلوی خودرو تاریک‌تر می‌شوند.
  2. بدنه آینه‌های بیرونی با رنگ سیاه اوبسیدین  رنگ‌آمیزی می‌شود.
  3. نوار حفاظتی بیرونی با نوار سیاه پین‌استرایپ رنگ‌آمیزی می‌شود.
  4. رینگ چرخ ذخیره‌ای با رنگ سیاه اوبسیدین رنگ‌آمیزی می‌شود.
  5. المان‌های تزئینی بامپرها با رنگ سیاه اوبسیدین رنگ‌آمیزی می‌شوند.

سوالات متداول

آیا بنز جی کلاس یک خودروی خوب است؟

متخصصان خودروی بنز G کلاس مدل 2023 را به طور همزمان در جاده و تراک تست کرده‌اند و به آن امتیاز 7 از 10 داده‌اند. نظرات مشتریان بنز نشان می‌دهد که مدل 2023 G کلاس امتیاز میانگین 5 ستاره از 5 را کسب کرده است. هنگامی که درباره حمل اشیاء در خودروی جدید خود فکر می‌کنید، به یاد داشته باشید که بنز جی کلاس دارای 38 فوت مکعب فضای بارنگه است. و همچنین مسئله‌ی ایمنی و قابلیت اطمینان وجود دارد.

تغییرات مدل 2023 شامل چه مواردی است؟

مدل AMG G63 4x4 Squared جدید، G-کلاس را به حداکثر توان و توانایی می‌رساند. این مدل جزو نسل دوم G کلاس معرفی شده است که در سال 2019 به بازار عرضه شد.

آیا این خودرو قابل اعتماد است؟

برای تشخیص قابلیت اعتماد مرسدس بنز جی کلاس، نظرات مصرح واقعی مالکان این خودرو را مطالعه کنید، زیرا این نقدها تجربیات واقعی مالکان را نشان می‌دهند و برخی از نقدهای خاص را که در بررسی‌ها متداول می‌شوند، به دنبال کنید و حتماً امتیاز میانگین مصرف‌کنندگان به 5 ستاره G-کلاس را با آن خودروهای رقیب مقایسه کنید.

نام مدل‌های مختلف بنز جی کلاس چیست؟

اگر به بنز جی کلاس علاقه‌مند هستید، سوال بعدی این است که کدام مدل G کلاس مناسب شماست؟ مدل‌های G کلاس شامل G 550 چهار دربی با چهار چرخ محرک (موتور 4 لیتری V8 توربو با 9 دنده اتوماتیک)، AMG G 63 چهار دربی با چهار چرخ محرک ، و AMG G 63 4x4 Squared چهار دربی با چهار چرخ محرک هستند. برای مشاهده لیست کامل مدل‌های G-کلاس، به صفحه ویژگی‌ها و مشخصات سایت بنز کنید.

قیمت بنز جی کلاس 2023 چقدر است؟

به گفته آذین بلاگ، ارزان‌ترین مدل مرسدس بنز جی کلاس مدل 2023، بنز G-کلاس G 550 4 دربی SUV با چهار چرخ محرک است. با اضافه کردن هزینه‌ی تحویل، قیمت پیشنهادی سازنده حدود 140 هزار دلار است. گران‌ترین مدل نیز AMG G 63 4x4 Squared چهار دربی SUV با چهار چرخ محرک  350 هزار دلار می‌باشد.

چرا کلاس G به این اندازه محبوب است؟

ابتدا کلاس G برای مشتریان نظامی طراحی شده بود، اما به دلیل پایداری بی‌نظیر و قابلیت‌های برتر در مسیرهای دشوار، به محبوبیت در میان افرادی از تیم‌های نجات کوهستانی تا ثروتمندان رسید.

منابع مطلب:
mercedes-benz.com
azinblog.ir

با اشتراک گذاری این پست از ما حمایت کنید: