خوشحالم که New Epoch Capital اکنون یک صفحه LI دارد، بنابراین لطفاً New Epoch را دنبال کنید زیرا من تحولات را در صندوق پست خواهم کرد و همچنین تعامل خود را با شرکت های نوپا و در حال رشد هیجان انگیزی که نماینده یک بخش نوظهور هستند - مصرف کننده آگاه رشد - من اخلاق و استراتژی صندوق را شناسایی کرده و در آن گنجانده ام.
 ما معتقدیم بازار رشد آگاهانه مصرف کننده نسل بعدی شرکت های متحول کننده در سطح جهانی را به ارمغان خواهد آورد و از بنیانگذاران، سرمایه گذاران و مصرف کنندگانی متولد خواهد شد که می خواهند شرکت هایشان ارزش های آنها را منعکس کنند و به آنها اجازه رشد دهند. ما بر این باوریم که شکوفایی مردم، جامعه و سیاره‌های پر رونق در نهایت توسط سرمایه‌های پررونق حمایت می‌شود.

نرم افزار جدید ما

حضور در راه اندازی نرم افزار Air Protein کارخانه آزمایشی آنها که مقیاس اولیه فناوری "پروتئین از هوا" را ارائه می دهد، هیجان انگیز بود. لیزا دایسون، دکترا و من در سال 2011 به عنوان شرکت مادر Kiverdi یکی از اولین شرکت‌هایی بود که در ناسا - اداره ملی هوانوردی و فضایی - سازمان ملی هوانوردی و فضا - شتاب‌دهنده پرتاب، که من یکی از بنیان‌گذاران و چندین سال آن بودم، با هم آشنا شدیم.
اکنون بیش از 10 سال بعد، این فناوری اصلی به عنوان پروتئین هوا با یک روش واقعاً مخرب از رویکرد پایدار، با کیفیت بالا و غنی از مواد مغذی به بازار می آید که به دنبال غذای سالم و پایدار است و موج دوم جایگزین های گوشت (و غذاهای دریایی) را تعریف می کند. در حالی که بسیاری از مراحل توسعه آینده، چشم انداز، انعطاف پذیری و رهبری لیزا با این امکانات و فناوری در حال رشد، آنچه را که سال ها پیش به عنوان «غیر ممکن» (مرجع در نظر گرفته شده) برای به ثمر نشستن تلقی می شد، به ارمغان آورد. من مفتخرم که نقش کوچکی در تاریخ بازی کنم و نقش بزرگتری در آینده ایفا خواهم کرد. به تیم، هیئت مدیره و سرمایه گذاران و البته به لیزا تبریک می گویم.

 

با اشتراک گذاری این پست از ما حمایت کنید: