با وبلاگ ما همراه باشید تا از جدیدترین فیلم ها مطلع شوید.

معرفی فیلم جواب منفی

فیلم جواب منفی

کارگردان: جردن پیل
نویسنده: جردن پیل
بازیگران: دانیل کالویا، کیکه پالمر، استیون یون

در فیلم Nope 2022 ساکنان یک گودال تنها در داخل کالیفرنیا شاهد یک کشف عجیب و وحشتناک هستند. در حالی که نه یک نمایش بصری است، من متوجه شدم که آنطور که فکر می‌کردم به داستان نمی‌رسد. با این حال، هنوز هم موفق می شود به هدف خود برای سرگرمی در سطحی برسد.

فیلم کمی طولانی به نظر می‌رسید زیرا قسمت اول و سوم سریع و تا حدودی پر از اتفاقات زیاد بود، در حالی که قسمت دوم بسیار کند و کشیده بود. بخش‌های طولانی من را در حالت کسالت قرار می‌دهند، و حتی فراتر از آن، وقتی آشکار شدن آنتاگونیست اتفاق افتاد، جادو و تنش ناپدید شد. قبل از اینکه این تنش ناپدید شود، متوجه شدم که تنش خوبی به دلیل موسیقی متن ایجاد شده است، اما باز هم، همه چیز کوتاه آمد.

در مورد قسمت‌های ترسناک، من تصور می‌کردم که بیشتر از آن‌هایی که در تبلیغات نمایش داده می‌شوند، وجود خواهند داشت، و در حالی که وجود داشت، پس از نمایش آنتاگونیست، دوباره بسیاری از ترسناک ناپدید شدند.

به نظرم بازیگری بسیار جذاب بود. دانیل کالویا و کیک پالمر هر کدام انرژی زیادی به نقش های خود وارد کردند و بازیگران مکمل نیز به همان اندازه لذت بخش بودند. به طور کلی، فیلم مناسبی است، اما اگر می توانستم به عقب برگردم، منتظر می ماندم تا آن را در یک شب ارزان ببینم. بازی لذت بخش بود، فیلمبرداری تماشایی بود، اما داستان، طول فیلم و آنتاگونیست در حد انتظار من نبود.

 

دانلود فیلم جواب منفی

 

معرفی فیلم انفرادی

فیلم انفرادی

کارگردان: مسعود اطیابی
تهیه کننده: سیدابراهیم عامریان
نویسنده: حمزه صالحی
موسیقی: امیر توسلی
بازیگران: مهدی هاشمی، رضا عطاران، احمد مهرانفر، برزو ارجمند

فیلم انفرادی یکی از پرفروشترین فیلم های ایرانی است که فیلمبرداری آن نزدیک به سه ماه به طول انجامیده که بیشتر سکانس های آن در تهران فیلمبرداری شده است. ادا و اطوار احمد مهرانفر در فیلم انفرادی شکل ثابتی دارد و کمدی نگاری را شبه تلویزیونی جلوه می دهد. فیلم چون فاقد ایده برای گسترش داستان است، به جای پیش گرفتن یک خط مدون اقدام به جمع آوری شوخی از فضای مجازی می‌کند.

 

دانلود فیلم انفرادی

 

معرفی فیلم سیزده جان

فیلم سیزده جان

کارگردان: ران هاوارد
نویسندگان: ویلیام نیکلسون، دان مک فرسون
بازیگران: ویگو مورتنسن، کالین فارل، جوئل ادگرتون

فیلم برای رسیدن به هسته اصلی «مأموریت نجات» خود وقت تلف نمی کند و افرادی مانند ویگو مورتنسن، کالین فارل، و در نهایت جوئل ادگرتون را برای کمک به بیان این داستان هیجان انگیز و کاملاً بنیادی به همراه می آورد. هوارد تضمین می‌کند که فیلم فراموش نمی‌کند که در چه موقعیتی قرار گرفته است، و به فرهنگ منطقه اجازه می‌دهد تا در شخصیت‌های تایلندی خود جان ببخشد، نه اینکه فقط احساسات سفید را به نمایش بگذارد.

من این فیلم ران هاوارد را کاملا دوست داشتم! سیزده جان بر اساس داستان واقعی سیزده نفر است که در تابستان 2018 در غاری سیل زده در تایلند گیر کرده اند. خط داستانی اکشن و بسیار پرتعلیق است. وقتی آن را تماشا می کردم، احساس می کردم قلبم میلیون ها مایل در دقیقه می تپد.

سیزده زندگی ما را به سفر دوازده پسر و مربی فوتبالشان می برد که در غار تام لوانگ در شمال تایلند گیر کرده اند. پسرها می خواستند از غار بازدید کنند. با این حال، آنها نمی دانستند که یک باد موسمی در حال نزدیک شدن است که به زودی کل غار را سیل خواهد کرد. مردم از سرتاسر جهان با موانع چالش برانگیز بسیاری که باید بر آن ها غلبه می کردند، تلاش نجات خود را تماشا می کردند. آیا کسی آنها را در داخل غار پیدا خواهد کرد؟ اگر این کار را انجام دهند، آیا پسرها قبل از گرسنگی به موقع از غار خارج می شوند یا اکسیژن آنها تمام می شود؟

بازی در این فیلم فوق العاده است. تصویر این پسران جوان، مربی آنها و نجات دهندگان آنها آنقدر باورپذیر است که احساس می کنید در کنار آنها هستید. از بازیگران آن می توان به کالین فارل در نقش جان ولانتن، ویگو مورتنسن در نقش ریچارد استانتون، جوئل ادگرتون در نقش ریچارد هریس و تام بیتمن در نقش کریس جول اشاره کرد. تیم سازنده به رهبری کارگردان ران هاوارد نیز این کار را انجام دادند. نحوه ساخت فیلم به شما این حس را می دهد که واقعاً در غار با نیروهای امدادی هستید. تلاش و هماهنگی زیادی لازم بود که بسیار تاثیرگذار است. بیش از 5 هزار نفر از جمله غواصان غار، پزشکان، امدادگران، نیروی دریایی، کشاورزان و دیگران در کمک به پسران شرکت کردند. آنها جان خود را به خطر انداختند تا به پسرها و مربی خود که حتی آنها را نمی شناختند کمک کنند! بدون اینکه آن افراد در این نجات نقشی داشته باشند، چه کسی می داند که آیا آنها را نجات می دادند یا خیر. بخش مورد علاقه من زمانی است که کشاورزان محصولات خود را رها می کنند تا آب بتواند آنها را سیل کند و آب را از رفتن به غار منحرف کند. قهرمانی و فداکاری زیادی لازم بود تا کل محصول خود را از دست بدهند تا پسرها شانس بیشتری برای زنده ماندن داشته باشند.

 

دانلود فیلم سیزده جان

با اشتراک گذاری این پست از ما حمایت کنید: