دیپ فیک، هنر استفاده از هوش مصنوعی برای درج شباهت افراد در ویدیوهایی مسخره‌آمیز افراد مشهور یا دزدی‌های سیاسی تمرکز می‌کنند. اکنون، با برنامه Reface برای iOS و Android، می‌توانید به راحتی بازیگران و بازیگران زن در صحنه‌های نمادین فیلم و تلویزیون را با خود جایگزین کنید یا خود را در فایل‌های GIF و میم‌های محبوب قرار دهید.

در اینجا نحوه ورود به اکشن دیپ فیک است.

1- Reface را نصب کنید

این برنامه به صورت رایگان از اپ استور یا گوگل پلی دانلود می شود. اشتراک‌های درون‌برنامه‌ای، ۱۹ دلار در سال یا ۲ دلار در هفته برای Pro، می‌توانند قفل ویژگی‌های ممتاز مانند حذف تبلیغات، آپلود فایل‌های GIF خود را برای جعل عمیق، حذف واترمارک و تغییر چهره نامحدود باز کنند. با این حال، اگر از تبلیغات (که در حین پردازش محتوا پخش می‌شوند) و دروازه‌های زمانی (شما می‌توانید تا 9 ویدیو یا GIF ایجاد کنید تا زمانی که برنامه شما را به مدت 30 دقیقه در مهلت زمانی قرار دهد) اهمیتی ندارید، با این برنامه رایگان مشکلی ندارید.

پس از نصب برنامه، با یک صفحه نمایش کوتاه مواجه می شوید، اما پس از آن می توانید بدون راه اندازی حساب کاربری به داخل بپرید، که نسبتاً تازه کننده است. با این حال، شما باید شرایط و ضوابط را بپذیرید و موافقت کنید که داده‌های چهره خود را با توسعه‌دهنده به اشتراک بگذارید. روی علامت‌های کنار هر کدام ضربه بزنید، سپس برای ادامه، «ادامه» را انتخاب کنید.

2- سلفی بگیرید

پس از پذیرش شرایط استفاده، قبل از اقدام به گرفتن سلفی، باید مجوزهای دوربین را بپذیرید. صورت خود را در طرحی که در نمای دوربین جلویی روی آن قرار گرفته است، ردیف کنید، سپس پس از تراز شدن، روی شاتر ضربه بزنید.

پس از مدتی پردازش، این فرصت را خواهید داشت که با ضربه زدن روی دکمه علامت گذاری تایید کنید که از سلفی خود راضی هستید. در غیر این صورت، می‌توانید با ضربه زدن روی نماد تازه‌سازی در گوشه بالا سمت چپ، آن را دوباره بگیرید. بعداً می‌توانید سلفی‌های بیشتری اضافه کنید.

هنگامی که سلفی شما تنظیم شد، برنامه شما را با اشتراک Pro می فروشد. برای رد کردن، روی «X» در بالا سمت چپ ضربه بزنید یا به اشتراک درون‌برنامه انتخابی خود ادامه دهید.

3- یک ویدیو را به Deep Fake انتخاب کنید

Reface دو نوع محتوا را برای نمایش مجدد ارائه می دهد که هر کدام تفاوت های جزئی دارند. در بالای گالری، می‌توانید از میان مجموعه‌های ویدیویی از بازیگران، هنرپیشه‌ها، هنرمندان موسیقی، مدل‌ها، ورزشکاران و غیره انتخاب کنید. برای شروع پردازش ویدیوی خود، روی انتخابی ضربه بزنید، یا برای آپلود یا گرفتن عکس دیگری، روی تصویر کوچک سلفی خود ضربه بزنید. سلفی. در اینجا، می‌توانید از نظر فنی عکس شخص دیگری را آپلود کنید، اما توجه داشته باشید که طبق شرایط و ضوابط این کار ممنوع است.

 

 

با اشتراک گذاری این پست از ما حمایت کنید: