در سال 2021 ما Promarsa GmbH را به عنوان یک شرکت خانوادگی با هدف دسترسی به بازار آلمان با سبد محصولات خود تأسیس کردیم. موسس، خوزه هرنان کاسیلاس سیوردیا، بیش از 30 سال تجربه در بین المللی و دانش گسترده ای از صنایع مختلف آمریکای لاتین مانند: داروسازی، بیوتکنولوژی، شیمیایی و مواد غذایی دارد. و من با تجربه خود در شبکه، مدیریت پروژه و تجربه مادام العمر خود در ارتباطات بین فرهنگی تیم خود را تکمیل می کنم. مجموعه محصولات ما شامل تجهیزات تمیز کردن، تجهیزات بهداشتی، تجهیزات خلاء، فیلترها، سانتریفیوژها، سوپاپ ها، پمپاژ، شیلنگ ها و غیره است.

پروژه پسرم

پسرم و یکی از دوستانم با فیلم کوتاهش در COP27 در Generation Talk حضور دارند. پروژه عالی، بسیار سرگرم کننده و بسیار آموزنده بود در مورد اهمیت زبان انگلیسی وقتی می خواهید به سیاستمداران بگویید در مورد حفاظت از آب و هوا برای کودکان چه اهمیتی دارد.

آیا به دنبال چالش جدیدی هستید یا دوست دارید کسی را معرفی کنید؟ ما مشتاقانه منتظر تماس شما هستیم!

مشتریان ما

آیا می دانستید که حدود نیمی از موقعیت هایی که ما ارائه می دهیم را می توان مستقیماً با مشتریان شناخته شده در صنعت داروسازی پر کرد؟ مشتریان قدیمی ما شامل - بازیکن جهانی - شرکت های تخصصی بیوتکنولوژی - شرکت های متوسط - راه اندازی شرکت تیم استخدام مجرب ما از اولین تماس با برنامه در طول حرفه شما در صنعت داروسازی و مراقبت های بهداشتی شما را همراهی می کند. ما مشتاقانه منتظر دیدار شما هستیم!پسرم و یکی از دوستانم با فیلم کوتاهش در COP27 در Generation Talk حضور دارند. پروژه عالی، بسیار سرگرم کننده و بسیار آموزنده بود در مورد اهمیت زبان انگلیسی وقتی می خواهید به سیاستمداران بگویید در مورد حفاظت از آب و هوا برای کودکان چه اهمیتی دارد.

با اشتراک گذاری این پست از ما حمایت کنید: