در میشیگان بزرگ شد، پس از کالج به سمت شغلی در فناوری رفت. 1 همسر، 2 بچه، 1 سگ، 2 شرکت و 12 سال بعد و من خوشحالم که می گویم بالاخره به خانه برگشتیم! وقتی برگشتم، از اینکه صحنه راه اندازی میشیگان چقدر فعال و در عین حال تحت رادار بود، کاملا متحیر شدم. بنابراین من تصمیم گرفتم کمک کنم تا به افراد شگفت انگیزی که در اینجا کار بزرگی انجام می دهند کمک کنم.

شرکت های فناورانه زنان

من عاشق انجام این کار هستم. در اینجا فهرستی از 12 شرکت تاسیس شده توسط زنان وجود دارد که کارهای بزرگی را در اینجا در میشیگان انجام می دهند. جایزه، این شرکت ها همه متعهد شده اند که میشیگان را به موفق ترین و فراگیرترین اکوسیستم استارت آپی در کشور تبدیل کنند

360ofme

سیندی دبلیو در حال ایجاد اولین رویکرد جامع برای مدیریت، ایمن سازی و کنترل اطلاعات شخصی ارزشمند مصرف کنندگان است. در عصر حریم خصوصی داده ها، این موضوع واقعاً بزرگ است.

carbontag.co Kai Cui

اولین ماشین حساب انتشار کربن را برای تخمین انتشار گازهای گلخانه ای (GHG) هر محصول مد ساخته است تا بتوانید با اطمینان خریدی پایدار داشته باشید. ذهن دمیده شده. کلایرا کیتی هال کشف کرده است که چگونه با استفاده از علم صلاحیت پیشرفته و یادگیری ماشینی، پتانسیل واقعی نیروی کار خود را آزاد کنید. <- عدالت کار را انجام نمی دهد. شما باید کلیرا را بررسی کنید!

DCX Travel & Technology Company

لیزا سیمپکینز با ایجاد یک پلتفرم سفر مبتنی بر ابر که راه‌حل‌های همه‌کاناله plug-and-play را فعال می‌کند، صنعت سفر تجاری را مختل می‌کند.

EvenScore

یکی از بنیانگذاران Alexa Turnage در حال ایجاد یک فضای قابل اعتماد برای اهداکنندگان با دلارهای کوچک است تا از اهداف و نامزدهای مهم برای آنها و جوامعی که آنها را خانه می نامند حمایت کند. هوم یکی از بنیانگذاران کریستینا فیر در حال ساختن سیستم عامل برای اینترنت چند خانواده است. اگر شما هم مانند برخی از افرادی که من می شناسم یک آدم زیرساختی هستید بسیار عالی است

NixCode NixCode Sydney Davis

ساختن برنامه های وب و موبایل بدون کد را برای همه آسان می کند. بزرگ! PassiveBolt یکی از بنیانگذاران، شینا مونین، پیشگام کنترل دسترسی Web3 با یک پلت فرم هویت غیرمتمرکز است که گواهی های رمزنگاری را برای باز کردن قفل فضاهای امن معرفی می کند. پلینکیت Kathleen Craig’s Plinqit به فین‌تک‌ها، ارائه‌دهندگان اصلی، بانک‌ها و اتحادیه‌های اعتباری در سراسر کشور کمک می‌کند تا خدمات جدیدی را برای جذب و حفظ مشتریان به آسانی و مقرون به صرفه معرفی کنند.

پویزارا Poisera

ماریانا کرپولا از مکالمات شخصی روزانه و شخصی استفاده می کند تا به مادران کمک کند تا در اوج و فرودهای بارداری و پس از زایمان حرکت کنند. RIZZARR اشلی ام. ویلیامز ویلیامز Rizzarr یک بازار محتوا است که سازندگان محتوای بررسی شده را جذب می کند و آنها را با مارک ها مطابقت می دهد تا محتوای تولید شده توسط کاربر تولید کند که بسیار جذاب و هدفمند است. آزمایشگاه چسبنده آزمایشگاه چسبنده اریکا بلاک با استارت آپ ها، شرکت های مرحله رشد و سازمان های اجتماعی در تلاقی استراتژی، طراحی و توسعه کسب و کار و توسعه رهبری کار می کند.

با اشتراک گذاری این پست از ما حمایت کنید: