دیدن آخرین ویژگی بیلبورد دیجیتال OOH ما در مرکز خرید Chadstone بسیار عالی بود. آفرین به تیم بازاریابی ما برای تلاش هایشان در ایجاد و اجرای این فعالیت برندسازی که انجام دادند.

من اشتیاق به ایجاد تیم های با انگیزه و منسجم برای ارائه معیارهای خدمات مشتری، در عین دستیابی به حجم بودجه و سود ناخالص دارم. من درک عمیقی از فرآیندهای بازاریابی و فروش برای ایجاد سوالات نمایشگاه و ارائه مدیریت بسیار موثر سهام خودرو دارم. شروع کار خود به عنوان یک مکانیک واجد شرایط به من این امکان را می دهد که از دانش فنی مکانیک خود برای مدیریت موثر چالش ها، رسیدگی به مسائل و حمایت از نتایج مشترک در صورت لزوم استفاده کنم.
در طول زندگی حرفه‌ای‌ام، به‌طور مداوم فرصت‌های فروش را گسترش داده‌ام، رشد قابل‌توجهی کسب‌وکار را هدایت کرده‌ام و خدمات عالی به مشتریان را در نمایندگی‌های مختلف ارائه کرده‌ام. من دارای اعتماد به نفس، بیان و یک مدیر مشاور و حامی هستم – با مهارت های رهبری قوی، مربیگری، مربیگری و انگیزه.

جلسات ترکیبی من

برای استفاده واقعی از مزایای جلسات ترکیبی مستلزم استفاده از ابزارها و آموزش های مناسب برای به حداکثر رساندن مشارکت همه و رسیدگی به مشکلاتی است که اکثر شرکت ها با آن روبرو هستند. با تکنولوژی و تسهیلات مناسب، جلسات ترکیبی می توانند بهترین های هر دو جهان را ارائه دهند: مزایای جلسات حضوری، مانند ارتباطات غیرکلامی و همکاری خودجوش، همراه با راحتی و مقرون به صرفه بودن جلسات از راه دور. اما برای استفاده واقعی از مزایای جلسات ترکیبی نیاز به غلبه بر شهود و واکنش‌های درونی ما در مورد نحوه مدیریت جلسات و سرمایه‌گذاری در فناوری AV با کیفیت، توسعه هنجارهای جدید جلسات و آموزش شرکت‌کنندگان در استفاده از این فناوری و پیروی از این هنجارها است. در غیر این صورت، جلسات ترکیبی می تواند برای هر دو شخص - به ویژه شرکت کنندگان از راه دور - تجربه بدی باشد، همانطور که در مشاوره با 21 سازمان در مورد نحوه اجرای ترتیبات کاری ترکیبی دیده ام.

با اشتراک گذاری این پست از ما حمایت کنید: