ردیت در چند سال گذشته برای محتوای شخص اول بیشتر تلاش کرده است. بنابراین به جای اینکه فقط مکانی برای ارسال لینک باشید، اکنون می توانید عکس ها و ویدیوها را مستقیماً در سرورهای Reddit آپلود کنید. اما برخلاف Imgur، Gfycat و سایر میزبان های فایل محبوب، Reddit راه آسانی برای دانلود ویدیوها در اختیار شما قرار نمی دهد.

اکنون، به لطف یک برنامه مفید جدید می‌توانید هر ویدیوی Reddit را تنها با چند ضربه بارگیری کنید و بر خلاف راه‌حل‌های دیگر، حتی صدا را نیز می‌گیرد. فرقی نمی‌کند از مرورگر، برنامه رسمی Reddit یا یکی از بسیاری از گزینه‌های برتر استفاده می‌کنید، فقط پیوند این برنامه را به اشتراک بگذارید و بقیه کارها را انجام می‌دهد.

مرحله 1- Viddit را نصب کنید

برای شروع، برنامه Play Store خود را باز کنید و "Viddit" را جستجو کنید، سپس روی "Install" ضربه بزنید.

مرحله 2- پیوند Reddit را با Viddit به اشتراک بگذارید

اکنون، هنگامی که با پیوند v.redd.it یا هر ویدیوی دیگری که مستقیماً در Reddit آپلود شده است روبرو می شوید، فقط URL بخش نظرات را به اشتراک بگذارید. به جای پیوند مستقیم به ویدیو، باید پیوند نظرات یا پیوند پست شخصی باشد:

اگر از برنامه رسمی Reddit استفاده می‌کنید، فقط روی دکمه اشتراک‌گذاری در زیر ویدیو در حالی که در صفحه اول خود هستید یا در قسمت نظرات در بالای تاپیک ضربه بزنید.
اگر از یک مشتری Reddit شخص ثالث استفاده می‌کنید که معمولاً گزینه‌های بیشتری دارد، مطمئن شوید که هنگام اشتراک‌گذاری URL، به جای «پیوند» یا موارد مشابه، «Comments» را انتخاب کنید.
اگر از وب‌سایت موبایل Reddit در کروم استفاده می‌کنید، روی دکمه منوی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و برای شروع این عمل، «اشتراک‌گذاری» را انتخاب کنید.

هنگامی که منوی اشتراک‌گذاری دستگاه شما در پایین صفحه ظاهر شد، به آن بروید و Viddit را از لیست انتخاب کنید. بسته به تلفن شما و برنامه ای که از آن به اشتراک می گذارید، ممکن است نماد Viddit داشته باشد، اما با عنوان «دانلود».

مرحله 3- ویدیو را دانلود کنید

اولین باری که این کار را انجام می دهید، باید روی "Allow" ضربه بزنید تا به Viddit اجازه دسترسی به عکس ها و رسانه های خود را بدهید. از آنجا، URL باید قبلاً در فیلد بالا پر شده باشد و ممکن است فراداده ویدیو در زیر آن نشان داده شود (اما اگر در واکشی این داده ها خطایی وجود داشت نگران نباشید). پیش بروید و روی دکمه "دانلود" ضربه بزنید.

با اشتراک گذاری این پست از ما حمایت کنید: